okt 26 2010

Brochureteksten

Published by at 9:39 am under Totaaloplossingen

Tekstschrijvers zijn eigenaardige figuren. Ze denken beter uit jouw woorden te komen, dan jijzelf. Daar hebben ze vaak ook wel gelijk in. Tekstschrijven is tenslotte een vak. De brochureschrijvers zijn zich daar terdege van bewust. Ze schrijven erop los, want de branche is volop in beweging.  Ze zetten niet de opdrachtgevers, maar diens klant centraal. Reppend over maatwerkoplossingen. In de hoop dat de doelgroep zich erin herkent
 
Feit is dat het voor behoorlijk wat copywriters van ondergeschikt belang is wie je bent, of wat je doet. Als jij niet uit je woorden komt, doen zij het wel voor je. Maarreh… collega’s… zullen we het in brochureteksten voortaan niet meer hebben over volop in beweging zijn? Over oplossingen, maatwerk en andere zogenaamde complexe materie?

8 responses so far

8 Responses to “Brochureteksten”

  1. Dickon 27 okt 2010 at 7:23 am

    Ha ha die Tim. Lach me rot. Heerlijk!

  2. Gerardon 27 okt 2010 at 8:55 am

    Jaja Tim, jij hebt de kwaliteit van teksten hoog in het vaandel staan.

    ;-)

  3. Tekstschrijver Timon 27 okt 2010 at 9:14 am

    Hoog in het vaandel! ;-) Past ook mooi bij een duidelijke koers en een heldere visie.

  4. Guidoon 27 okt 2010 at 12:04 pm

    Wat kun je anders verwachten van een jong en dynamisch bedrijf als Tekstschriiver Tim.

  5. Tekstschrijver Timon 28 okt 2010 at 8:58 am

    We ontlenen ons bestaansrecht dan ook aan het jong en dynamisch zijn.

    http://www.google.nl/search?hl=&q=“bestaansrecht+ontlenen+wij”

  6. Guidoon 28 okt 2010 at 10:45 am

    Kortom: bij ons bent u aan het juiste adres voor al uw teksten!
    http://tinyurl.com/37z9yeh

  7. Krek.on 04 nov 2010 at 2:46 am

    Speciaal voor organisaties die kwaliteit, service en maatwerk hoog in het vaandel dragen, schreef ik al eens een naadloos bij de behoefte van elke doelgroep aansluitende gratis brochuretekst. Voor een download bent u aan het juiste adres op: http://blog.krek.nl/article/1026/Gratis_brochure_bij_Krek.html

  8. Cursus schrijven | Tekstschrijver Timon 24 mrt 2011 at 4:17 pm

    […] schrijven. Insteek voor een artikel / hoe bedenk je een conceptje: Concept matigheid Brochureteksten: hoe het niet moet. Name-letter effect: Taalweetje van de dag Spannende titels, slogans, […]

Trackback URI | Comments RSS

Reageer!