okt 26 2010
Brochureteksten
Tekstschrijvers zijn eigenaardige figuren. Ze denken beter uit jouw woorden te komen, dan jijzelf. Daar hebben ze vaak ook wel gelijk in. Tekstschrijven is tenslotte een vak. De brochureschrijvers zijn zich daar terdege van bewust. Ze schrijven erop los, want de branche is volop in beweging. Ze zetten niet de opdrachtgevers, maar diens klant centraal. Reppend over maatwerkoplossingen. In de hoop dat de doelgroep zich erin herkent…
Â
Feit is dat het voor behoorlijk wat copywriters van ondergeschikt belang is wie je bent, of wat je doet. Als jij niet uit je woorden komt, doen zij het wel voor je. Maarreh… collega’s… zullen we het in brochureteksten voortaan niet meer hebben over volop in beweging zijn? Over oplossingen, maatwerk en andere zogenaamde complexe materie?
Ha ha die Tim. Lach me rot. Heerlijk!
Jaja Tim, jij hebt de kwaliteit van teksten hoog in het vaandel staan.
;-)
Hoog in het vaandel! ;-) Past ook mooi bij een duidelijke koers en een heldere visie.
Wat kun je anders verwachten van een jong en dynamisch bedrijf als Tekstschriiver Tim.
We ontlenen ons bestaansrecht dan ook aan het jong en dynamisch zijn.
http://www.google.nl/search?hl=&q=“bestaansrecht+ontlenen+wij”
Kortom: bij ons bent u aan het juiste adres voor al uw teksten!
http://tinyurl.com/37z9yeh
Speciaal voor organisaties die kwaliteit, service en maatwerk hoog in het vaandel dragen, schreef ik al eens een naadloos bij de behoefte van elke doelgroep aansluitende gratis brochuretekst. Voor een download bent u aan het juiste adres op: http://blog.krek.nl/article/1026/Gratis_brochure_bij_Krek.html
[…] schrijven. Insteek voor een artikel / hoe bedenk je een conceptje: Concept matigheid Brochureteksten: hoe het niet moet. Name-letter effect: Taalweetje van de dag Spannende titels, slogans, […]