aug 05 2009

SE YO!

Published by at 1:56 pm under Tijdelijk actueel

Wat je aan resultaten ziet als je naar iets zoekt in Google, is slechts ten dele afhankelijk van hoe je je website tekstueel inricht voor vindbaarheid. De zoekmachine ‘kijkt’ ook naar de taal van je besturingssysteem. Plus enkele persoonlijke instellingen, als je de Google toolbar geinstalleerd hebt. Ook de locatie waar je je bevindt als je iets zoekt, telt mee. Om nog maar eens drie van de driehonderd variabelen te benoemen. Google’s doel is simpel: je als zoeker zo goed mogelijk bedienen. Daaraan ontleent big G zijn bestaansrecht. Dat maakt het moeilijker voor SEO Copywriters om de resultaten te beinvloeden. Dus des te leuker als het lukt!
 

De uitdaging van vorig week: Tim in de toptien op SEO Copywriter, is een feit. Is nog de vraag of dat ligt aan Windows Vista NL + Zandvoort, of dat het landelijk ook zo is. Benieuwd hoe small T scoort bij jou op de woordcombinatie! Laat nog even weten? Enneh, belofte maakt schuld: spam het voorgaande postje naar hartenlust met links naar je eigen SEO Copywriting-site(s). Je bestaansrecht is bij deze weer bewezen!

One response so far

One Response to “SE YO!”

  1. Davidon 10 aug 2009 at 5:12 pm

    Je staat hier ook op nummer 8 op de term ‘seo copywriter’!

    Maar gelukkig staat mijn pagina over SEO-copywriting nog boven je! :)

Trackback URI | Comments RSS

Reageer!